Draw Sprite |
Здравейте ( Вход | Регистрация )
Draw Sprite |
17:48:29, 17-January-2009, Saturday
Коментар
#1
|
|
Потребител Група: Потребител Коментари: 95 Регистриран: 28.09.08 Град: Пазарджик Потребител № 1359 |
Как да драуна спрайт кагато съм върху обект или съм в collision с него и спрайта да е винаги в средата на view-то(демек винаги по средата на прозорчето(640х480)).
-------------------- I am a according to the gml n00b test! O_O
|
|
|
18:28:50, 17-January-2009, Saturday
Коментар
#2
|
|
Потребител Група: Потребител Коментари: 95 Регистриран: 28.09.08 Град: Пазарджик Потребител № 1359 |
Това как ще помогне за драуванете ?
-------------------- I am a according to the gml n00b test! O_O
|
|
|
19:19:52, 17-January-2009, Saturday
Коментар
#3
|
|
Новодошъл Група: Потребител Коментари: 31 Регистриран: 21.08.08 Потребител № 1214 |
CODE Draw event : if place_meeting(x,y,object) then { draw_sprite(sprite,1,320,240) } object е обекта в който като се докосне се draw-ва спрайта който в случая съм именувал sprite. и от room properties даваш да следи обекта ти и регулираш височината и широчината на view-то както казва coolediz |
|
|
19:28:45, 17-January-2009, Saturday
Коментар
#4
|
|
Потребител Група: Потребител Коментари: 95 Регистриран: 28.09.08 Град: Пазарджик Потребител № 1359 |
Като направя както каза , обекта който слагам кода за драуване става невидим
-------------------- I am a according to the gml n00b test! O_O
|
|
|
21:13:42, 17-January-2009, Saturday
Коментар
#5
|
|
Новодошъл Група: Потребител Коментари: 31 Регистриран: 21.08.08 Потребител № 1214 |
Разбира се - всеки обект, който има Draw Event автоматично губи спрайта си (става невидим)
За да не е невидим го направи сам да Draw-ва себе си ето така: Draw event: Draw_sprite(sprite,1,x,y) sprite е спрайта на обекта |
|
|
21:13:48, 17-January-2009, Saturday
Коментар
#6
|
|
Новодошъл Група: Потребител Коментари: 8 Регистриран: 11.06.08 Град: Пловдив Потребител № 1034 |
Не съм сигурен, ама мисля, че ще стане с :
collision_line(x1,y1,x2,y2,obj,prec,notme) This function tests whether there is a collision between the line segment from (x1,y1) to (x2,y2) and entities of object obj. This is a powerful function. You can e.g. use it to test whether an instance can see another instance by checking whether the line segment between them intersects a wall. -------------------- I am an according to the gml n00b test!
|
|
|
23:39:23, 17-January-2009, Saturday
Коментар
#7
|
|
Потребител Група: Потребител Коментари: 95 Регистриран: 28.09.08 Град: Пазарджик Потребител № 1359 |
Разбира се - всеки обект, който има Draw Event автоматично губи спрайта си (става невидим) За да не е невидим го направи сам да Draw-ва себе си ето така: Draw event: Draw_sprite(sprite,1,x,y) sprite е спрайта на обекта Така се драува спрайта , но проблемът е , че моят обект завива(кола е) когато завия на някаде все едно карам на задна или настрани... Не съм сигурен, ама мисля, че ще стане с : collision_line(x1,y1,x2,y2,obj,prec,notme) This function tests whether there is a collision between the line segment from (x1,y1) to (x2,y2) and entities of object obj. This is a powerful function. You can e.g. use it to test whether an instance can see another instance by checking whether the line segment between them intersects a wall. А тебе не те разбрах , не владея английски сега го уча за първа година... -------------------- I am a according to the gml n00b test! O_O
|
|
|
00:16:51, 18-January-2009, Sunday
Коментар
#8
|
|
BEST ENTRY award - зад.1/2008 Група: VIP Коментари: 597 Регистриран: 19.04.07 Град: Kюстендил Потребител № 539 |
Цитат Как да драуна спрайт кагато съм върху обект или съм в collision с него и спрайта да е винаги в средата на view-то(демек винаги по средата на прозорчето(640х480)). Код draw_sprite(спрайт,кадър,view_xview[0]+320,view_yview[0]+240) //може и де не е [0] Цитат Така се драува спрайта , но проблемът е , че моят обект завива(кола е) когато завия на някаде все едно карам на задна или настрани... Код draw_sprite_ext(спрайт,кадър,view_xview[0]+room_width/2,view_yview[0]+room_height/2,1,1,image_angle,c_white,1)//може и де не е [0] а ако не си използвал image_angle=direction използвай го -------------------- "Последно: 18:05:07, 21.09.12" След две години мълчание пак проговори...
ИГРИ И ПРИМЕРИ НА САЙТА МИ!. |
|
|
16:30:48, 18-January-2009, Sunday
Коментар
#9
|
|
Потребител Група: Потребител Коментари: 95 Регистриран: 28.09.08 Град: Пазарджик Потребител № 1359 |
Така ли трябва да е ?
if place_meeting(x,y,obj_line_final)draw_sprite(spr_you_win,1,view_xview[0]+320,view_yview[0]+240) draw_sprite_ext(obj_car,1,view_xview[0]+room_width/2,view_yview[0]+room_height/2,1,1,image_angle,c_white,1) Така колата пак ми е невидима? Явно никой не иска да ми помогне Благодаря ви много... -------------------- I am a according to the gml n00b test! O_O
|
|
|
00:08:34, 27-January-2009, Tuesday
Коментар
#10
|
|
Редовен бъбривко Група: Администратор Коментари: 661 Регистриран: 08.07.05 Град: Бургас Потребител № 44 |
ами колата ти - спрайта и едва ли е obj_car :]
-------------------- |
|
|
10:43:42, 27-January-2009, Tuesday
Коментар
#11
|
|
Потребител Група: Потребител Коментари: 95 Регистриран: 28.09.08 Град: Пазарджик Потребител № 1359 |
ас ве4е съм се справил с това.
-------------------- I am a according to the gml n00b test! O_O
|
|
|
Олекотена версия | Час: 02:11:38, 02.06.24 |