Версия за печат

Натиснете тук за да видите темата в оригиналния си формат

Българското Game Maker общество [Само за четене / Архив] _ Игри _ Monstrosity (beta)

Публикувано от: psycho666 22:05:28, 10-January-2012, Tuesday

Привет на всички...
От известно време се занимавам с това чудо на техниката - Game Maker...
И го докарах до бета версия...
Който има няколко часа свободни може да хвърли едно око... Коментарите ще са добре дошли smile.gif
http://sandbox.yoyogames.com/games/191067-monstrosity

Публикувано от: Hella_from_Hell 22:50:30, 10-January-2012, Tuesday

За в момента като гледам мяма какво толкова да се играе много понеже всичко и го прави автоматично.
Имаш много още неща да добавяш и много бъгое за оправяне. В момента по скоро изглежда като alpha версия от колкото beta.

Ще спомена няколко.
-Движението на героя е бъгаво
-като започнеш нова игра противниците които си убил ги няма (което ще рече, просто продължаваш до където си стигнал)
-енергията на геоя се бъгва на половина когато влезеш в битка а понякога дори става по-малка от 0 и HP барът тръгва на обратно.
Също ми даде тази грешка когато започнах да атакувам противник от west:

ERROR in
action number 1
of Step Event
for object obj_wf_ctrl:

Error in expression:obj_hero.x
position 10: Unknown variable x

Ще е добре да премахнеш опията да се излиза незабавно с esc (това може да се направи от global game settings->other) или поне да го направиш да те пита преди да те изважда от игра.

Успех с играта.

Публикувано от: P.A.S._BG 23:07:54, 10-January-2012, Tuesday

Абе наистина е много незгодно за играене ,а немам търпение и нерви да разучавам всичко! Поне си направил "I" за Inventory като всека известна игра свързана със събиране на предмети и не ми беше трудно да го намера. Тва ми казва да говора със хората като натисна SPACE, НО САМО ИНФО МИ ДАВА!!! Е как да търгувам с търговеца в градът, като space ми показва само инфо? Натискам Escape бутона за да излеза от инвентара и тва ми излиза от играта .... Не ща да си троша компа от нерви, та се отказах! Играта е много "Злобна" към нови играчи. Движението има 3 вида проблема при мене ...
1: Къвто и да е бутон да държиш, тоя си оди дека си ще.
2: Като проблем 1, но даже и спами звуците за ходене и почва да звучи гадно!
3: Случва се некой път тоя да ходи на десно а да е обърнат нагоре със стояща анимация.
Чудно ми е тия гадни проблеми как не си ги забелезал.

Публикувано от: psycho666 00:06:28, 11-January-2012, Wednesday

Ами за гадините си пише в началото - на изток са леките, на запад трудните...

енергията на геоя се бъгва на половина когато влезеш в битка а понякога дори става по-малка от 0 и HP барът тръгва на обратно.
хм... това трябваше да не го прави... поне при мен (и още 2-ма тестери) енергията няма проблем с нея... За НР бара, намери клерика да те излекува. Като екипираш итемите те ти повишават макс НР, а досегашното моментно си ти остава пак моментно НР...
За новата игра - да... просто нулирам променливите, ама споун системата си държи от старите убийства...
ERROR in
action number 1
of Step Event
for object obj_wf_ctrl:

Error in expression:obj_hero.x
position 10: Unknown variable x
А тоя ерор код го опражих, и при мен го няма, но не знам защо при теб и при още един от тестерите ми се появява...

За проблема с ходенето - на връта си стъпих, не мога да разбера от къде идва... И навсякаде преди да мръдне спирам звуци и сменям спрайтове, и накрая пак бъгаво...

Мерси все пак за отделеното време...

PS: Fix-нах ерора, вече не трябва да се появява.... stupid persistent...

Публикувано от: Hella_from_Hell 02:02:36, 11-January-2012, Wednesday

Не знам кои са ти тестери но този бъг с HP-то е първият който открих с в ключването на играта и става всеки път щом събереш и екипираш всички брони и оръжия които са отначало (може би само едно от тях предизвиква това, но нямах време да тествам всяко едно по отделно) и започнеш да се биеш със зелена ябълка примерно.

Публикувано от: psycho666 11:18:56, 11-January-2012, Wednesday

Цитат(Hella_from_Hell @ 02:02:36, 11-January-2012, Wednesday) *
Не знам кои са ти тестери но този бъг с HP-то е първият който открих с в ключването на играта и става всеки път щом събереш и екипираш всички брони и оръжия които са отначало (може би само едно от тях предизвиква това, но нямах време да тествам всяко едно по отделно) и започнеш да се биеш със зелена ябълка примерно.


Ако е това, което си мисля:
като почнеш играта имах макс хелт 20 и моментен хелт 20. Като екипираш армора и щита имаш макс хелт 45, но моментния хелт остава 20. И на екрана все едно кръвта ти е паднала на половина. Нормално да не пълня героя с екипирането, щото тогава ще съм на 1 кръв, ще сменя щита примерно и ще се напълня. Щита и армора променят само максималната кръв...

Между другото пооправих бъга със звука и с ходенето. Мисля че сега ще е по-добре...

Публикувано от: яверт 13:53:16, 11-January-2012, Wednesday

направил си автоматичен бой, което е добре
оправи си маските, много трудно се преминава от една карта в друга
също като ли че по някое време всичките гадове се възкрасиха докато бях още в картата - не знам дали това е бъг или свойство
за да не ти дава грешки като
ERROR in
action number 1
of Step Event
for object obj_wf_ctrl:

Error in expression:obj_hero.x
position 10: Unknown variable x
огради целия зависим от obj_hero код в
if instance_number(obj_hero)>0
{
//...
obj_hero.x
//...
}

друго, което може да го причинява, е конфликт в имената на ресурсите (проверява се за такъв в scripts>check resource names)

Публикувано от: psycho666 15:10:00, 11-January-2012, Wednesday

качих по-нова версия, в която тоя проблем в уестърн го няма вече...
Що се отнася до гадовете - направих енджийн да се споунват след известно време, максимум 30 секунди. Май ще трябва да увелича времето, може да го вдигна до 50 секунди с минимум 30.

Автоматичния бой ще си остане и в крайната версия. Вече като оправя скиловете ще стане по-завързано.

За маските - а пипнах маските - а героя се заклещи някаде... много ме е страх да се ровя там, щото може да омажа нещо, но ще пробжам да пипна на храстите маската, та да стане пътя малко по-широк...

PS: Пипнах маските на храстите... Сега пътя е малко по-широк, ама малко - 8 пиксела и вече от 32 стана 40. Все пак не смея много да си играя с тея неща...

Публикувано от: P.A.S._BG 14:57:00, 12-January-2012, Thursday

Стана ми тъпо и си поиграх на тая игра, даже я разучих! Немаме магии в бетата вида и всичко е направено все едно не е завършено. Не знам кво ти е станало. Дали ти е доскучало от дългата работа, или тва за тебе е игра ... Виждам, че и ти като всички други деца имаш мечтата да направиш поредния WoW, Diablo2, Sacred, или квото и да е там за теб. Ше те попитам тоя въпрос - Тва първата направена от теб игра ли е? Със "първата направена от теб игра", аз имам в предвид да е по твоя идея, а не ония туториали за цъкни клоуна и подобни! Отговориш ли ми със не, най-вероятно лъжеш! Знаеш ли кво ти предлагам, земи и се стегни и не почвай от четвърти клас, а като всички останали от първи клас. Извинявай, ама ти още не можеш да оправиш бъгавото ходене на героя, което е СРАМОТА за човек работещ по един от най-трудните жанрове игри - RPG. Сърди ми се и си мисли кво ли щеш, че съм те мразил или съм завиждал. Ако не направиш нещо по-просто за да схванеш тия неща, то тва е направо ужас за тебе и бас лова, че ще се откажеш! Дай му пауза и се заеми да направиш една стая заобиколена със кубове. Вътре добави още кубове докато не стане трудна, като лабиринт! Слагаш героя вътре и почваш да ходиш с него докато не си доволен сам от резултите. При открити проблеми знаеш кво да правиш ... Да не споменавам после за балансирането, в което пак си се провалил! Ти знаеш ли кво е процент? В играта ти има меч със 3 секунди презареждане на удар и кама със 1.7 или квото беше там. Камата прави 3 дмг а мечът 5 дмг. Иде силата "Strength" на героя, която увеличава дмг със ЧИСЛО! Ето и формулите:
Меч: 5 дмг делено на 3 секунди е равно на 1.66 дмг на секунда
Кама: 3 дмг делено на 1.7 секунди е равно на 1.76 дмг на секунда
Гледай са кво става като добавиме дмг от силата! Да речем, че съм дигнал 10 сила тотално от предмети, статистики и квото и там да е:
Меч: 5 дмг + 10 сила е равно на 15 дмг тотално делено на 3 секунди е равно на 5 дмг на секунда
Кама: 3 дмг + 10 сила е равно на 13 дмг тотално делено на 1.7 секунди е равно на 7.64 дмг на секунда
Та до кво заключение стигнахме тука, сам реши ...

Ако имаш затруднения, не се срамувай да питаш по форумите и скайпове. Това не те прави да изглеждаш тъп!

Аз съм до тук с това незавършено нещо. НЕ БИХ НАРЕКЪЛ ТВА ДАЖЕ И АЛФА!

Публикувано от: psycho666 15:59:20, 12-January-2012, Thursday

Да, това ми е 1-вата игра. Да, минал съм туториалите. Не, не знам какво да направя, за да дооправя ходенето, щото каквото и да направя бъгчето със ходенето повече или по-малко е налично. Не, не получих нито една идея какво да направя, за да оправя бъговете... Не, не мисля, че правя новия WOW, Sacred или най-великото откритие на човека - свинско със зеле...

Мисля че бъркате понятията, ама айде... Аз все пак не съм близард да пускам демо, което е пре-алфа и бета, която е самата игра... Тва е бета, макар и бъгава... Има си работещ инвентар, има работеща система със статове, и т.н. Баланс? при това ниво на развитие, дето още скилове няма?

Никога не съм казвал, че това е перфектна игра, ама до сега има само един коментар, който реално се опита да ми помогне да реша проблем и един нормален коментар, който просто ми показа бъговете. Всички други мърморят... PAS-ивния направо ме сдъвка и изплю. Баси, в международния форум хората ми казаха грешките, без нито един да ме плюе...

Публикувано от: яверт 16:22:46, 12-January-2012, Thursday

Ето http://www.box.com/s/0gczb9ops75up7nk9r6g за гладко движение и сблъскване със стени с използване на маски.
Забележи отношението на изображението и маската в пространството (origin-ите на двете съвпадат)
Понякога е полезно да изобразяваш нещата(черните маски в този случай), когато не си сигурен какво точно става
И също така маската на човечето е сравнително по-малка от тази на камъните за лесно преминаване през тесни отвори

Публикувано от: P.A.S._BG 16:40:01, 12-January-2012, Thursday

Цитат(яверт @ 16:22:46, 12-January-2012, Thursday) *
Ето http://www.box.com/s/0gczb9ops75up7nk9r6g за гладко движение и сблъскване със стени с използване на маски.
Забележи отношението на изображението и маската в пространството (origin-ите на двете съвпадат)
Понякога е полезно да изобразяваш нещата(черните маски в този случай), когато не си сигурен какво точно става
И също така маската на човечето е сравнително по-малка от тази на камъните за лесно преминаване през тесни отвори


Абе ти добре се опитваш да му помогнеш, но имаш ли представа ако ползва ДнД? Да не споменавам тва дето си писал напрао требва да си фропесионалист да го разбереш!

До психото:
Стига си ревал! Сам си виновен като скачаш на най-сложното. Скайп ми е rageofmages2, щом искаш да си толкова сериозен с гм-то.

Публикувано от: яверт 16:48:28, 12-January-2012, Thursday

и за кое по-точно трябва да си ФроПесионалист? за синтаксиса на фор-а или за draw_sprite(mask_index,0,x,y) ?
а и психо, наистина не е зле да се позанимаеш с нещо по-просто като за начало, или иначе има да си правиш рпг-то с години. говоря ти от личен опит

Публикувано от: psycho666 20:12:25, 13-January-2012, Friday

Следващия ъпдейт ще е в началото на другата седмица с работещи скилове. Там движението на героя няма НИТО ЕДИН бъг. Тествах го 1000 пъти, ще помоля скептиците само това да проверят... Ако имат желание...
Следва ъпдейт с търговия в града, т.е. и поушъните ще се появят...

ПП: яверт, за това точно ъплоуднах до къде съм го докарал - за да получа някаква помощ за бъговете, с които не мога да се справя... Все пак благодаря, че ме подценявате ;) Ще се опитам да ви опровергая. До 1-ви март смятам играта да е във вариант, годен за убиване на ден два огрално време, т.е. готова...

Публикувано от: P.A.S._BG 20:37:39, 13-January-2012, Friday

Абе аз нещо не се изказах като хората и прозвуча доста остро. Играта е !!!ПЪРВАТА!!! от този тип рпг дето играя със времеви ходове(или там квото и да е), а не със избор на всеки ход и да чакам колко си ща(атакувай, защитавай се, използвай предмет). Идеята ми хареса, щото по принцип, аз съм невзискателен човек. Ти със това нещо дето нарече БЕТА ИГРА, се изложи!
Тоя дето продава предмети ми дава само инфо, както казах вече!
Еми че то е само авто-атака ..., ти тва игра ли го наричаш бе?! Кво очакваше да стане без уменията? Ние да не сме ти бебета да се кефиме на авто-атака?
И кво ли още не, ама не ми се пише. Ако осъзнаеш - ок!
Нека ти дам тоя пример:
Всеки може да покаже, че може да направи гадове и подобни. Хората седнат и с игра очакват да им е весело, а не да се чудат кво става и да се тормозат!

Абе по-добре предупреди, че тва е поредното незавършено рпг в нета.

Публикувано от: psycho666 22:16:21, 13-January-2012, Friday

Може би аз се бъркам нещо...
Какво означава БЕТА версия и какво означава ДЕМО версия? Игнорирам изцяло близард, дето демото на старкрафт беше едни клипче, а бетата е пълна игра, която непрекъснато променят...
А и мисля че на всички става ясно, че това е Work In Progress... Все пак още "работя" по това нещо. Ако всичко беше готово нямаше да е бета...

ОК, айде да говорим пак към края на месеца, когато скиловете, пазара и останалите замислени итеми ще са налице. Макар че тогава ще говорим за демо - всичко без куестовете ще е налице...

Както и да е... Ще говорим пак след 2 седмици...

PS: И сега не се изразяваш по-меко - 2 пъти БЕ...

Публикувано от: яверт 22:24:58, 13-January-2012, Friday

бета доколкото знам е когато цялата функционалност на играта е готова и всичко, което остава, е да се премахнат бъговете
другото са дема

Публикувано от: P.A.S._BG 17:25:14, 16-January-2012, Monday

Брао бе, киндер! С новата версия на играта ти, взех че се заплеснах! Мислех си, че ше се откажеш, но ме изненада. Скиловете си ги направил вече. Загубеняците мърдат даже! Търговеца най-накрая ми обясни що не ще да търгува с мен. От отврътително гадно трудна, играта сега стана забавна и поносима с тия уменя. Героя ми се регенерираше и немаше нужда да хода всеки път като идиот до градът. Абе скиловете направо си ме направиха "Герой", а не ония смотльо дека само размахва оная ножовка и мре. Видех че си намерил даже и решение за меча biggrin.gif . По принцип бих ти предложил нещо като опитен човек в RTS и RPG жанровете. Направи така, че новият играч да не вземе да умре в началото на играта и да му стане гадно и да я намрази ... Примери:
1: 0.15 - 0.25 начална регенерация
2: Намален дмг от гадове.Това е докато героя не достигне ниво 2 или 3, та да може и сам да се оправя на там с помощта на скилове и подобни.

Абе ше излезе нещо от тебе! biggrin.gif

Публикувано от: psycho666 21:51:44, 16-January-2012, Monday

Цитат(P.A.S._BG @ 17:25:14, 16-January-2012, Monday) *
Примери:
1: 0.15 - 0.25 начална регенерация
2: Намален дмг от гадове.Това е докато героя не достигне ниво 2 или 3, та да може и сам да се оправя на там с помощта на скилове и подобни.

Абе ше излезе нещо от тебе! biggrin.gif


1. И аз мислех нещо подобно, ама се отказах. Все пак като вкарам пошъните ще почваш с един хийлинг... Като го глътнеш ще си купиш втори и може да решиш да вдигаш хийла в далечното бъдеще и да караш на пошъни... За сега мисля така да го оставя, по-натам ще видим... Като пооправя още малко нещата ако се налага може да сложа някаква минимална регенерация като за начална...
2. Ами мисля че дмг от гадина 2-ри левел 2 до 4 не е висок, за да плаши герой с 20 хелт... Виж, вече ако идеш в уестърн там няма кой да те спаси... 7-8лвл гадове няма как да им сложа 3-4 дмг да жалят ниските левели...

Публикувано от: яверт 16:29:14, 18-January-2012, Wednesday

Цитат(psycho666 @ 20:12:25, 13-January-2012, Friday) *
Следващия ъпдейт ще е в началото на другата седмица

чакам...

Публикувано от: psycho666 23:40:19, 20-January-2012, Friday

Цитат(яверт @ 16:29:14, 18-January-2012, Wednesday) *
чакам...

Ще почакаш... Много не ми се получава купуването... Айде продаването е лесно, ама купуването направо ме убива... Ще се позабавя малко със следващия ъпдейт...



Ъпдейт:
Итем шопа е готов. За капак на всичко гадинките дават неща за продаване....
Следва: украшения - пръстенчета, тинтири минтири и колбички...

Публикувано от: яверт 10:13:16, 21-January-2012, Saturday

Добре се е получило. По някое време ще трябва да почнеш да използваш система за разговори вместо гмските show_message

Публикувано от: psycho666 20:03:02, 22-January-2012, Sunday

Мда, но това ще го оправям като почна куестовете... За сега целта ми е повече да оправя нещата да работят...до няколко дена ще оправя и пошънките и ще сложа и него ъпдейт. И тогава се почва голямата глупост - куестове. Виж за там вече с месеци може да се бавя, докато ги накарам да работят както трябва, макар че имам идея как точно да го направя та да работи... Ще помоля само да споделяте бъгчета ако се появят да ги изчиствам. Благодаря ви, че си губите времето точно с моята игричка smile.gif

ЪПДЕЙТ:
Пръстени и амулети на корем.
Малко балансиране за по-високите нива.
Пошънките работят.
Оправени някои бъгчета със звуците и в битките.

СЛЕДВА: Куестове.

Публикувано от: P.A.S._BG 00:54:12, 27-January-2012, Friday

Влизам аз със очакване да е по-лесно в началото на играта, и едва не умрех от първата ябълка ниво 2! Добре че беше колбата, иначе пак требваше да почвам отначало ... Дигнеш ли ниво 2 - с регенерация за лайф си безсмъртен на там.
Ето и бъг който от одавна забравям да го спомена тука. Доката си хода на некъде в WoW, не пускам W бутона за движение и натискам C за да си вида статистики. Същото права и тука, но иде и проблема с който звукът на стъпките продължава да свири независимо, че героя и гадовете са във режим на "пауза" на картата.
С тия пазари вече си ми мяза на интересна игра. Все още е разбалансирана с тия скорости на удар, но има време за тва де. Ето ти един начин също да си пооправиш проблема наречен бързо биене със много дмг:
Чичко Близард си реши проблема от диабло 2 със WC3 и WoW. Просто направи така, че вместо героя да дига статистики като луд и да се чудиш кво да правиш, автоматично всички статистики да се дигат по 1 на ниво или нещо подобно. Докато играх отново със бързо биещия клас оръжие, видех как лошо си направил по-силните оръжия да стават по-бавни. Тва е грешка заради Attack и Might - passive спамването ... Аз само купих втората ножовка, и с нея си останах!
Забравих да добавя:
1 скил за крит е 0.50%, а 2 скила са 1%.
1 скил за атака е 3 атака, а 2 са 6.
5 статистики са 1% крит.
5 статистики са и 5 атака.
Поради свободата която си ми дал в играта, аз си дигам САМО лайф регенерация и скил за атака. В статистиките дигам в началото само 2 стамина и 3 атака колкото да почна, и натам вече е само крит. Сметни си логиката. Поне си оправил скила за меча вече да дава повече дмг от пасивното умение.
Има гадове дето избегвам да бия! Те все едно прават магии ... не драскаха по мене поне де. Едно странно око 5-7 лвл бия вместо тия пчели, щото прават много повече дмг. След странните храсталаци 2-3 лвл направо към очите отивам, щото ония странни сини драконови муцуни бият много силно! От левата част при силните избегвах да бия пеперудите - една пеперуда 10 биеше по-силно от богомолка 10.
Тва е!

Публикувано от: psycho666 14:54:16, 16-February-2012, Thursday

Цитат(P.A.S._BG @ 00:54:12, 27-January-2012, Friday) *
Добре че беше колбата

звукът на стъпките продължава да свири независимо, че героя и гадовете са във режим на "пауза" на картата.

автоматично всички статистики да се дигат по 1 на ниво или нещо подобно.

Поради свободата която си ми дал в играта, аз си дигам САМО лайф регенерация и скил за атака.

скила за меча вече да дава повече дмг от пасивното умение.

Има гадове дето избегвам да бия!


Благодаря за мнението smile.gif А сега да отговоря на него:

Все пак точно за това съм сложил колбата, за да те спаси ако паднеш на голяма ябълка. Спойлерче ще ти дам, че ябълките в следващия ъпдейт ще са само 1-ви левел.

Звукът е оправен. И други хора ми казаха за тоя бъг, оправил съм го за следващия ъпдейт.

За скиловете - все пак за това съм дал свободата, за да играе кой както прецени. Само ще те попитам, като стигнеш (в готовата игра) до Imune To Phisical какво ще правиш само с хелт и атака?

Скила за меча дава (всички warrior скилове) дават нисък базов демидж и % атака. Колкото по-висок левел е скила - толкова по-голям % от атаката обръща в демидж.

Не искам автоматично вдигане на статистики... Точно това муъ беше хубавото на Диабло2, че можеш да развиеш барб по 100 начина с различни статове. Освен това тук не съм направил система за класовете. Сега играя хибрид с даджър, и вдигам атака. Единя ми тестер обича хибрид на спел пауър. Другия ми тестер си е маг и си тества мага... В смисъл ако вдигам статовете автоматично разделението изчезва. И всичко ще е като под индиго... А тъй като бях мързелив и не сложих още итеми в играта - шапки, шалове и ботуши, от 4 итема трябва да се направи разнообразието... А аз точно това търсех - разнообразие...

Баланса работя по него с всеки ъпдейт. Следващия ъпдейт съм оправил именно пчелите, сините цветя и пеперудите, щото и аз го видях, че спокойно мога да не се бия с тях. Но има и още нещо - като дойдат куестовете ако искаш да изпълниш куеста ще трябва да поопляскаш малко пчели...

Още един път благодаря за мнението smile.gif Отново, макар че ме изяде предния път намери повече проблеми в играта от 2-мата ми тестери и мене взети заедно...

Нов ъпдейт:
Куестове. Вече не бием шамари безцелно. Бием шамари безцелно за да изпълним мисията...
Нов месидж бокс. Вече съобщенията не излизат в грозният GM текст бокс.
БОС БИТКА. Последният наличен куест ви изправя срещу първият бос в играта.
Промени в баланса. Промени в движението на героя. Визуални промени по играта.

Играйте и коментирайте smile.gif

Нов ъпдейт:
Сейв гейм и опции. Работят, макар някои да не са особено полезни.

Следва изчистване на някои графични проблеми и малко работа по баланса.

Публикувано от: g-man 19:10:36, 10-May-2012, Thursday

Първо се научи какво е бета и какво е демо и тогава тръгни да публикуваш!!!

Като за първа игра няма много забележки добре е ама найстина си тръгнал на най трудния жанр и поне да беше направил движението с мишката или поне опция в настройките от която да си избира дали да се движиш с мишка или клавиатура..

Публикувано от: psycho666 21:10:47, 11-May-2012, Friday

Цитат(g-man @ 20:10:36, 10-May-2012, Thursday) *
Първо се научи какво е бета и какво е демо и тогава тръгни да публикуваш!!!


Като гледам диабло и старкрафт бетите - май не съм много далече като функционалност от техните бети...

Цитат(g-man @ 20:10:36, 10-May-2012, Thursday) *
Като за първа игра няма много забележки добре е ама найстина си тръгнал на най трудния жанр и поне да беше направил движението с мишката или поне опция в настройките от която да си избира дали да се движиш с мишка или клавиатура..


Мерси за мнението... Иначе идеята беше да се движи с посоките... С мишката кликаш по диагонал и тея 4посочни спрайтове ша се омешат... Все пак това наистина ми е първия експеримент за игра... Да, осъзнах че съм скочил в дълбокото, ма твърде късно...

За това от известно време реших да замръзя играта докато посвикна с цялостното кодиране в GM, щото още бъркам някои неща... Ще експериментирам с някои идеи и после ще я довърша...

Публикувано от: Angel 11:42:12, 23-May-2012, Wednesday

На мен ми хареса,вчера я играх към един час и убивах най силните също имах последните итеми и вече нямаше какво да се прави unsure.gif ,според мен трябва да я продължаиш (и ако оправиш малко графиката, не че е много лоша biggrin.gif )

Powered by Invision Power Board
© Invision Power Services